B2B
B2B – (ang. business-to-business) oznacza możliwość dokonywania transakcji pomiędzy dwiema firmami czy nawet kilkoma podmiotami, które łączy wzajemna relacja sprzedażowa. Jest to bardzo popularny model, z jakiego korzystają także firmy...
B2B – (ang. business-to-business) oznacza możliwość dokonywania transakcji pomiędzy dwiema firmami czy nawet kilkoma podmiotami, które łączy wzajemna relacja sprzedażowa. Jest to bardzo popularny model, z jakiego korzystają także firmy...
B2C -(ang.business-to-consumer) – relacja transakcyjna, która dotyczy podmiotów indywidualnych, a więc klientów oraz firm, jakie oferują im jakiś konkretny produkt czy usługę. Każdy z nas niejeden raz był jej uczestnikiem....
Backup – jest to kopia zapasowa systemu, którą należy wykonywać regularnie, w sytuacji ewentualnej utraty danych. Należy pamiętać, że backup nie jest pojęciem tożsamym z archiwizacją danych i nie należy...
Ban od Google – jest to kara, która zostaje narzucona przez wyszukiwarkę Google, ze względu na niestosowanie się do zasad obejmujących wszystkich właścicieli stron. Ban nie jest stosowany często, aczkolwiek...
Black Friday – w wolnym tłumaczeniu tzw. czarny piątek, a więc piątek zaraz po Dniu Dziękczynienia. To stosunkowo nowy zwyczaj, mający ogromne znaczenie komercyjne. Od tej daty zaczynają się wyprzedaże...
Blog – rodzaj dziennika internetowego, których właściciele regularnie i hierarchicznie zamieszczają wpisy z różnorakiej tematyki. Mają one formę strony internetowej dzielonej z innymi na specjalnych serwisach blogowych lub zupełnie odrębnej,...
Bot Google – jest to robot internetowy Google, którego zadaniem będzie indeksowanie treści, jakie dostępne są w Internecie. W ten właśnie sposób powstaje indeks dla wyszukiwarki, aby internauci mogli otrzymać...
Bounce Rate (wskaźnik odrzuceń) – jest to parametr, który pokazuje nam ilość odrzuceń strony przez odwiedzających, a więc sytuacje, kiedy użytkownik wizytuje stronę, a po przejrzeniu zaledwie jednej podstrony decyduje...
Brand (private label, marka) – produkty, które sprzedawane są pod konkretną marką danej firmy, aczkolwiek nie muszą być one przez nią produkowane. Najczęściej ich wytwarzanie zlecane jest innym producentom, którzy...
Breadcrumbs – jest to forma nawigowania użytkownika po stronie, która stosowana jest jednak wyłącznie dla tych witryn, jakie odznaczają się bardzo uporządkowaną hierarchią. Dzięki temu, wizytujący wiedzą, gdzie się znajdują...