Blog

Audyt SEO

Audyt SEO – analiza strony pod względem jej dopasowania do wymagań wyszukiwarki. Profesjonalnie przeprowadzony audyt pozwala uzyskać informację zwrotną dotyczącą efektywnego wykorzystywania narzędzi SEO. Otrzymany raport stanowi nieocenione narzędzie, jakie...

Audyt UX

Audyt UX – inaczej zwany audytem użyteczności. Stanowi analizę strony dotyczącą oczekiwań użytkowników, ich potrzeb oraz przyzwyczajeń. Analiza ekspercka gwarantuje możliwość przystosowania witryny do najbardziej aktualnych wymogów internautów. Otrzymane wyniki...

Aukcja internetowa

Aukcja, której wzorem były aukcje trakcyjne, w których produkt został zakupiony przez osobę, jaka zaproponowała najwyższą ofertę. Takie same zasady obowiązują w aukcjach internetowych, aczkolwiek aukcje przeprowadzane są online i...

Authority

Authority (autorytet strony) – jest to metoda szacowania pozycji danej witryny w wyszukiwarce, opracowana przez Google. To bardzo przydatne narzędzie, które pozwala sprawdzić szanse danej strony na wysokie wyświetlenia. Nierzadko...

Autoresponder

Autoresponder – jest to wiadomość zwrotna, która przesyłana jest do odbiorcy w sposób automatyczny. Jej treść jest już wcześniej ustalona i zwykle zawiera informacje, jakie są formułowane przez nadawcę. To...