Blog

Audyt SEO

Audyt SEO – analiza strony pod względem jej dopasowania do wymagań wyszukiwarki. Profesjonalnie przeprowadzony audyt pozwala uzyskać informację zwrotną dotyczącą efektywnego wykorzystywania narzędzi SEO. Otrzymany raport stanowi nieocenione narzędzie, jakie...

Audyt UX

Audyt UX – inaczej zwany audytem użyteczności. Stanowi analizę strony dotyczącą oczekiwań użytkowników, ich potrzeb oraz przyzwyczajeń. Analiza ekspercka gwarantuje możliwość przystosowania witryny do najbardziej aktualnych wymogów internautów. Otrzymane wyniki...

Aukcja internetowa

Aukcja, której wzorem były aukcje trakcyjne, w których produkt został zakupiony przez osobę, jaka zaproponowała najwyższą ofertę. Takie same zasady obowiązują w aukcjach internetowych, aczkolwiek aukcje przeprowadzane są online i...

Authority

Authority (autorytet strony) – jest to metoda szacowania pozycji danej witryny w wyszukiwarce, opracowana przez Google. To bardzo przydatne narzędzie, które pozwala sprawdzić szanse danej strony na wysokie wyświetlenia. Nierzadko...

Autoresponder

Autoresponder – jest to wiadomość zwrotna, która przesyłana jest do odbiorcy w sposób automatyczny. Jej treść jest już wcześniej ustalona i zwykle zawiera informacje, jakie są formułowane przez nadawcę. To...

B2B

B2B – (ang. business-to-business) oznacza możliwość dokonywania transakcji pomiędzy dwiema firmami czy nawet kilkoma podmiotami, które łączy wzajemna relacja sprzedażowa. Jest to bardzo popularny model, z jakiego korzystają także firmy...

B2C

B2C -(ang.business-to-consumer) – relacja transakcyjna, która dotyczy podmiotów indywidualnych, a więc klientów oraz firm, jakie oferują im jakiś konkretny produkt czy usługę. Każdy z nas niejeden raz był jej uczestnikiem....

Backup

Backup – jest to kopia zapasowa systemu, którą należy wykonywać regularnie, w sytuacji ewentualnej utraty danych. Należy pamiętać, że backup nie jest pojęciem tożsamym z archiwizacją danych i nie należy...

Ban od Google

Ban od Google – jest to kara, która zostaje narzucona przez wyszukiwarkę Google, ze względu na niestosowanie się do zasad obejmujących wszystkich właścicieli stron. Ban nie jest stosowany często, aczkolwiek...

Black Friday

Black Friday – w wolnym tłumaczeniu tzw. czarny piątek, a więc piątek zaraz po Dniu Dziękczynienia. To stosunkowo nowy zwyczaj, mający ogromne znaczenie komercyjne. Od tej daty zaczynają się wyprzedaże...