Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany – artykuł tekstowy, który w zawoalowany sposób przemyca informacje o konkretnej marce, stanowi jej niebezpośrednią reklamę. Istotne jest, aby treść takiego artykułu była merytoryczna i wartościowa, a reklama nie może się w widoczny sposób rzucać czytelnikowi w oczy. Treść nie jest podawana nachalnie, a czytelnik nie powinien się natychmiast domyślić, że jego celem jet przemycenie informacji na temat promowanego produktu, którym może być np. smartfon, usługa itp. Można w nim zamieścić także logo marki, link promujący określony produkt czy inne elementy identyfikujące firmę. Artykuły sponsorowane zlecane są do wykonania copywriterom, agencjom reklamowym, a ich cena zbliżona jest to kosztu innych produktów reklamowych.
Recent Posts

Wszystko, co musisz wiedzieć o Amazon Kindle
26 lutego 2019

Co się sprzedaje w internecie?
19 lutego 2019

Czy da się zarobić na Amazonie?
7 lutego 2019